Raplas selguvad driftimeistrid

Kert-Eigo Kulla vs Ott Kokk  Foto: Risto Pakkonen

Kert-Eigo Kulla vs Ott Kokk
Foto: Risto Pakkonen

Laupäeval selguvad Rapla kardirajal Eesti drifti meistrid pro-street ja street-klassis. Võistluspäeva lõpetab pro-street klassi parimate lahing pro-klass sõitjatega superfinaalides.

Pro-klassi võistlejate jaoks on jaht meistritiitlile läbi, ent kaks kolmandikku tiitlitest on veel jagamata. Sel laupäeval toimub pro-street ja street-klassi võistlejate finaalvaatus – Rapla kardirajal saab päriselt selgeks, kes tänavune meister ning kes peab veel tõsiselt trenni tegema, sest meistitiitlile ta sel aastal veel ei küündi.

Seisud hooaja üldarvestuses enne viimast etappi on väga tihedad, sest pro-street klassi esikolmik mahub vaid 12 punkti sisse. Liidrikohta hoiab tänavune suurüllataja nooruke Kevin Pesur, kes noppis võidu hooaja kahel esimesel etapil. Eesti noorim driftija, 15-aastane Kevin läheb viimasele etapile vastu heade emotsioonidega, sest tema auto kallal on vahepeal palju parendusi tehtud. Vana ja väsinud mootor on asendatud uuega ning auto on dünopingis ka seadistatud. Punktitabelis on tema kannul Ott Kokk, kes jääb vaid kümne punktiga maha, ning Randar Kajo, kes omakorda hingab oma konkurendile kuklasse. „Kindlasti ei tee kaasvõistlejad mu elu Rapla kardirajal lihtsaks, kuid ma lähen võitlema meistritiitli eest. Tunne on hea ning ootused on suured,“ rääkis pro-street klassi hooaja liider Kevin Pesur.

Pro-street klass on tänavu uus võistlusklass, mis asetseb tehniliste tingimuste poolest street- ja pro- klassi vahele. Sel aastal on pro-street klassis võistelnud kokku 25 sõitjat, kellest 16 võistleb meistritiitlile.

Randar Kajo vs Kevin Pesur  Foto: Risto Pakkonen

Randar Kajo vs Kevin Pesur
Foto: Risto Pakkonen

Ajakava
Laupäev, 13. september
10.00 väravad avatud pealtvaatajaile
10.00 tandemtreeningud
12.00 street klassi koosolek
12.20 street-klassi top 8
13.05- 15.00 Kvalifikatsioonid
15.05 võistlejate koosolek
15.30 pro-street klassi finaalid top 32-1
17:15 superfinaalid, pro versus pro-street
autasustamine